Úvod » Přívěšky » Meditace a vnitřní bdělost | Mírumilovná Padmasana


        

Meditace a vnitřní bdělost | Mírumilovná Padmasana

stříbrný přívěšek, Ag 925/1000, výška 2cm

akce

 

Skladem: 0 ks
Dostupnost: skladem
:
390 Kč

do košíku:
  ks  

 

Jak meditovat?


Meditace nám může pomoci uvolnit ztuhlé tělo, uvolnit mysl, která je ve stresu, možná budeme šťastnější a budeme mít kvalitnější spánek, a celkově se  projeví i na našem zdraví. Na hlubší úrovni je meditace branou do neznáma, která nám může pomoci porozumět tomu kdo jsme v hloubi své podstaty.

 

Teď je ten nejlepší okamžik začít.

1. Pozice. Posaďte se na zem nebo na židli, vyrovnejte páteř a držte zpříma hlavu. Tělo a mysl jsou propojené, bude li vyrovnaná pozice těla, je jednodušší, aby se naše mysl zklidnila.

 

2. Oči. Nechte klidný a měkký pohled očí, představte si, že oči jsou jako dvě řeky, které plují směrem k zadní části hlavy, hleďte dovnitř, k sobě.

 

3. Bdělost. Pozornost přichází odnikud, nemá příčinu a nepatří nikomu. Meditace je probuzení do života. Soustředit se v meditaci znamená jemně dávat pozornost čemukoliv co si vybereme k soustředění. Svíčka, mantra nebo například dech. Dech je jako brána, která propojuje vnitřní a vnější. Jen si ho všímejte. Nechte přirozeně plynout.

 

4. Myšlenky. Když si všimnete myšlenek, nechte je procházet a stále vracejte své soustředění na dech. 5. Emoce. Vnímejte tělesné projevy, které doprovázení emoce. Pusťte příběhy za emocemi a soustřeďte se jen na své tělo.

6. Ticho. Ticho léčí. Můžete pouštět jakoukoliv hudbu pro meditaci, ale tichu se nic nevyrovná. Když sedíme v tichu, zažijeme to, co se v mysli ve skutečnosti děje. Z ticha přichází stabilita a klid. 7. Délka. Začněte s deseti minutami. Nenuťte se déle pokud je mysl neklidná. Postupně přidejte.

 

8. Radost. Nejdůležitější je, abyste si meditaci užili. Trocha meditace každý den. Buďte k sobě laskaví.